• RECENZJE/REVIEWS

  • WYWIADY/INTERVIEWS

Nasze wrażenia #7: BoardGamesTV

Ciekawe podsumowanie pełne trafnych uwag i wniosków to najmocniejszy punkt recenzji Rafała. Podoba mi się również przejrzysta forma prezentacji rozgrywki. Kwestia językowa to słabsza strona recenzji. Autor wygląda na mocno spiętego,  brakuje mu zdecydowanie dystansu i luzu.

Nie mam zastrzeżeń do części, w której autor tłumaczy zasady – wydaje mi się, że po obejrzeniu niektórych recenzji jesteśmy w stanie zagrać w omawiany tytuł. Najbardziej podoba mi się podsumowanie recenzji. Recenzent wskazuje zalety i co najważniejsze omawia również wady gry. Najbardziej ujęło mnie przestrzeganie odbiorców przed nietrafionym zakupem Ojca Mateusza, jeżeli lubimy gry dedukcyjne (takie właśnie lubię!). Natomiast myślę, że biała ściana jako tło nie jest dobrym pomysłem, przez wiele minut patrzymy na Rafała i pustą ścianę. Warto byłoby prezentować grę na tle pólek z grami planszowymi.

Ocena ogólna

 

Ocena ogólna 4/6

4/6

Wrażenia artystyczne

Grywalność 3/6

3/6

Wrażenia techniczne

Grywalność 4/6

4/6

Wrażenia merytoryczne

Grywalność 4,5/6

4,5/6

Dodaj komentarz